top of page
Ieškoti

KĄ DARYTI, KAD JŪSŲ MIEGAS BŪTŲ KOKYBIŠKAS?

Kokybiškas miegas svarbus mūsų gerai savijautai ir darbingumui palaikyti. Kad Jūsų miegas būtų kokybiškas, svarbu laikytis keleto taisyklių:

  • Reguliarumas. Bandykite eiti miegoti ir keltis tuo pačiu metu, net ir savaitgaliais. Toks miego režimas padeda subalansuoti organizmo vidinį ritmą, todėl pagerėja miego kokybė.

  • Miego aplinka. Patogus miego aplinkos organizavimas gerina miego kokybę. Šviesos ir triukšmo mažinimas, tinkama kambario temperatūra (apie 18 laipsnių) ir patogus miegamojo įrengimas padeda sukurti palankias sąlygas geram miegui.

  • Geras čiužinys, kokybiška pagalvė ir antklodė. Čiužinys neturėtų būti per plonas, kad galėtumėte gerai išsimiegoti (apie 20 cm). Kokybiška pagalvė turi būti ergonomiška, kad išvengtumėte kaklo, pečių ir stuburo skausmų. Po gera antklode neturite jausti diskomforto, t.y. Jums turi būti nei per karšta, nei per šalta, o visą kitą jau kiekvieno asmeniniai norai.

  • Fizinis aktyvumas. Reguliarus fizinis aktyvumas dienos metu padeda subalansuoti gerą miegą naktį. Būtent fizinis aktyvumas gali sumažinti stresą ir pagerinti nuotaiką, padeda atsipalaiduoti.

  • Mityba. Tam tikri maisto produktai, ypač kofeinas ir sunkūs, sunkiai virškinami valgiai, trukdo normaliam miegui. Stenkitės valgyti mažiausiai 2-3 valandas iki miego ir pasirinkite lengvus užkandžius, jei būtina.

  • Streso valdymas. Yra net pasakymas, kad visas problemas palikite už miegamojo durų. Mokėjimas valdyti stresą yra svarbus miego kokybei. Išmokę streso valdymo technikų, tokių kaip meditacija ar kvėpavimo pratimai, galite sumažinti įtampą ir lengviau užmigti.

  • Venkite alkoholio ir nikotino. Alkoholis ir nikotinas turi neigiamą įtaką miego kokybei. todėl venkite jų vartojimo prieš miegą.

  • Venkite ekranų prieš miegą (t.y. kompiuterio, telefono ar televizoriaus žiūrėjimo). Ekranų šviesa trukdo miegui, mažina miego hormono melatonino gamybą. Būtų geriau vengti ekranų bent valandą prieš einant miegoti.

  • Atsipalaiduokite prieš miegą. Pagulėkite šiltoje vonioje, pasiklausykite ramios muzikos, paskaitykite mėgstamą knygą.

Beje, kiekvienam svarbu patalų kokybė bei estetinis vaizdas, todėl nedvejodami užsukite į https://www.silkuose.lt/prekiu-katalogas išsirinkti pagalvių, antklodžių bei kokybiškos patalynės.

8 peržiūros0 komentarų

Naujausi įrašai

Rodyti viską

Comentários


bottom of page